نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
کاندیدا شدن برای حضور در یووه باعث افتخار است

کاندیدا شدن برای حضور در یووه باعث افتخار است

اگرچه ماتیا پرین در میان شایعات رسانه‌های ایتالیایی هنوز واکنشی در مورد ترک باشگاه یوونتوس در تابستان از خود نشان نداده است اما در عوض گزینه‌های جایگزین او از تیررس سوالات خبرنگاران در امان نیستند.

 

امیل آئودرو سنگربان جوانِ فصل گذشته سمپدوریا که در سالهای گذشته سابقه حضور در تیم‌های پایه یوونتوس را نیز داشته است پس از نمایش‌های قابل قبول در ترکیب این تیم این روزها در برخی از رسانه‌های ایتالیایی به عنوان گزینه جایگزین ماتیا پرین در یووه نام برده می‌شود. او که این روزها در اردوی آماده‌سازی تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا برای حضور در رقابت‌های جام‌ملت‌های اروپا است در گفتگویی نسبت به این اخبار و شایعات واکنش نشان داده است.

 

ممکن است یک جای خالی برای جذب یک دروازه‌بان در باشگاه یوونتوس ایجاد شود و هرچند بودن نام من در میان کاندیداها باعث افتخار است اما سعی می‌کنم روی شایعات تأیید نشده امید نبندم و برنامه‌ریزی نکنم. فعلاً فقط به تیم ملی ایتالیا (زیر 21 سال) فکر می‌کنم. از سوی دیگر بازیکن سمپدوریا هستم و در این تیم نیز بسیار خوشحال هستم و به باشگاهم احترام می‌گذارم. امیدوارم فصل بعد نیز روند حضورم در ترکیب اصلی را ادامه دهم و روزهای خوبی را با سمپ در پیش داشته باشم.

 

امیل آئودرو که زاده کشور اندونزی است در 20 سالگی و در جریان آخرین بازی یوونتوس در رقابت‌های فصل 2016‐2017 و در دیدار مقابل بولونیا که به برتری دو بر یک یووه انجامید برای اولین و آخرین بار درون دروازه بیانکونری ایستاد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: